Skip to main content

Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal

•    IDENTITATEA ȘI DATELE DE CONTACT ALE OPERATORULUI DE DATE

Raiffeisen Bank SA („Banca”), în calitate de operator de date („Operatorul”), colectează și prelucrează datele dvs. cu caracter personal cu respectarea cerințelor legale, inclusiv ale Regulamentului General privind Protecția Datelor 2016/679/UE referitor la protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE („RGPD").

•    DESCRIEREA ACTIVITĂȚILOR DE PRELUCRARE

In vederea gestionarii cererii initiate mai sus pentru contractarea unor produse si/sau servicii oferite Raiffeisen Bank SA si pentru a va putea contacta in acest sens, Raiffeisen Bank SA prelucreaza date cu caracter personal in temeiul incheierii si executarii contractului dintre Raiffeisen Bank SA si clientii sai (fara ca aceasta sa insemne o promisiune din partea Raiffeisen Bank SA de a contracta) si in conformitate cu prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor nr. 679/2016, precum si in conformitate cu cerintele legislatiei subsecvente in materie.Temeiul acestei prelucrări de date este relația contractuală pe care o avem cu dvs. sau, după caz, interesul nostru legitim de a ține legătura cu dvs. și de a face uz de instrumente de comunicare de acest fel.Ca regulă, prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal pentru scopurile de mai sus nu implică luarea unei decizii exclusiv pe baza unei prelucrări automate (adică cele care nu implică o intervenție umană) și care produce efecte juridice care vă privesc sau care vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă. Atunci când asemenea decizii vor fi preconizate, vă vom informa corespunzător anterior prelucrării. În cazul existenței unor asemenea decizii, aveți dreptul să obțineți intervenție umană, să vă exprimați punctul de vedere și să contestați decizia, prin utilizarea datelor de contact indicate la secțiunea VI. 

•    CATEGORII DE DATE CU CARACTER PERSONAL PRELUCRATE 

Datele cu caracter personal care sunt prelucrate de catre Raiffeisen Bank SA apartin urmatoarelor categorii de persoane vizate: clienti ai Raiffeisen Bank SA sau potentiali clienti care sunt interesati de produsele si/sau serviciile oferite Raiffeisen Bank SA prin intermediul acestui site si care vor sa fie contactati in acest sens (denumiti impreuna in mod generic, in cele ce urmeaza, „Persoane vizate”). Pentru scopurile detaliate anterior, vom prelucra datele pe care ni le-ați furnizat în mod direct, precum și cele pe care le-am dedus pe baza acestora. Următoarele categorii de date cu caracter personal sunt colectate și prelucrate:- [email, telefon mobil, nume, prenume, cnp, cetatenie]In vederea indeplinirii scopurilor de prelucrare mentionate mai sus, Raiffeisen Bank SA prelucreaza datele cu caracter personal care ii sunt furnizate in mod direct de catre Persoana vizata prin intermediul formularului de mai sus, precum si datele pe care le genereaza pe baza acestora, respectiv: cod intern de identificare client, in masura in care este necesar. In vederea realizarii scopurilor de prelucrare mentionate mai sus, Raiffeisen Bank SA pastreaza datele cu caracter personal colectate de la Persoanele vizate atunci cand exista o necesitate de afaceri legitima pentru a proceda astfel (de exemplu, pentru a va furniza informatiile solicitate sau pentru a ne respecta obligatiile legale, fiscale sau contabile). Este posibil ca, in urma indeplinirii termenelor legale de arhivare, Raiffeisen Bank SA sa dispuna anonimizarea datelor, lipsindu-le astfel de caracterul personal si sa continue prelucrarea datelor anonime pentru scopuri statistice.

•    DEZVĂLUIREA ȘI TRANSFERUL DATELOR DVS. CU CARACTER PERSONAL 

In prezent, in vederea indeplinirii scopurilor mai sus-mentionate este posibil ca Raiffeisen Bank SA sa transfere anumite categorii de date cu caracter personal catre urmatoarele categorii de destinatari:

• dumneavoastra, in masura in care va exercitati dreptul de acces de care beneficiati conform legislatiei aplicabile in materie, reprezentantii Raiffeisen Bank SA, alte persoane fizice sau juridice care prelucreaza datele personale in numele sau impreuna cu Raiffeisen Bank SA, entitatile din Grupul Raiffeisen, partenerii contractuali ai Raiffeisen Bank SA si ai entitatilor din Grupul Raiffeisen, imputerniciti ai Raiffeisen Bank SA in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal, autoritatile publice locale/centrale, in masura in care este necesar;

• in afara Romaniei, in state din cadrul UE/SEE: Austria, Germania, Marea Britanie, Slovacia, Ungaria, cat si in afara UE/SEE, catre Statele Unite ale Americii.

•    DURATA DE PRELUCRARE A DATELOR

Datele dvs. cu caracter personal sunt păstrate în contextul prelucrării de date avute în vedere în prezentul document pe durata de [366 zile]. Perioadele de retenție pot fi prelungite dacă trebuie să păstrăm datele dvs. cu caracter personal cu privire la litigii, investigații și proceduri sau dacă legea aplicabilă impune sau permite o perioadă de păstrare mai lungă.

•    DREPTURILE DE CARE BENEFICIAȚI

În legătură cu prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, aveți următoarele drepturi:

•    dreptul de a ne solicita acces la date, respectiv dreptul de a obține confirmarea că prelucrăm datele dvs. cu caracter personal, detalii privind activitățile de prelucrare și copia datelor pe care le prelucrăm cu privire la dvs.;

•    dreptul de a ne solicita rectificarea datelor, respectiv dreptul de a ne solicita să rectificăm datele dvs. inexacte sau să completăm datele dvs. incomplete pe care le prelucrăm;

•    dreptul de a ne solicita ștergerea datelor, în cazurile prevăzute de RGPD, de exemplu, dacă acestea nu mai sunt necesare pentru scopul în care au fost colectate mai sus sau în cazul în care nu mai avem legitimitatea de a le prelucra. În urma solicitării dvs. de a vă șterge datele, este posibil să dorim să le anonimizăm (lipsindu-le astfel de caracterul de identificare) și să continuăm utilizarea informațiilor anonime în scopuri statistice;

•    dreptul de a ne solicita să restricționăm prelucrarea datelor, respectiv dreptul de a ne solicita suspendarea temporară a prelucrării datelor dvs. în cazurile prevăzute de RGPD, de exemplu, pe durata necesară pentru a vă corecta datele pe care le prelucrăm cu privire la dvs., în măsura în care contestați exactitatea lor. În plus, aveți dreptul la portabilitatea datelor.

Astfel, aveți (i) dreptul să primiți datele dvs. pe care ni le-ați furnizat direct într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, precum și (ii) dreptul de a ne solicita să transmitem aceste date către un alt operator de date. În ce privește activitățile de prelucrare a datelor dvs. pe care le efectuăm în baza interesului nostru legitim, aveți dreptul de a vă opune desfășurării în viitor a acestor activități de prelucrare, pentru motivele și în condițiile prevăzute de RGPD.  

Drepturile mai sus mentionate pot fi exercitate prin adresarea unei cereri scrise, datate si semnate, la adresele oricareia dintre unitatile Raiffeisen Bank SA (pentru lista completa a unitatilor, acceseaza pagina https://www.raiffeisen.ro/retea/) sau prin transmiterea unui e-mail catre Banca in acest sens, la urmatoarea adresa de e-mail: centrala@raiffeisen.ro.

Pentru mai multe informatii privind prelucrarea datelor cu caracter personal, acceseaza pagina Politica privind protectia datelor cu caracter personal si confidentialitatea, disponibila la: https://www.raiffeisen.ro/despre-noi/politica-de-confidentialitate/. 

De asemenea, aveti posibilitatea de a contacta si Responsabilul privind Protectia Datelor la nivelul Raiffeisen Bank SA, la urmatoarea adresa de e-mail: dpo@raiffeisen.ro.De asemenea, aveți dreptul de a vă adresa instanțelor competente sau Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (cu sediul în B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România) în măsura în care considerați necesar (de ex., dacă nu sunteți mulțumiți de modul în care am gestionat o cerere pe care ne-ați transmis-o).

•    MODIFICĂRI ALE NOTEI DE INFORMARE 

Dacă va fi necesar, vom actualiza periodic această notă de informare. Vă vom aduce la cunoștință orice modificări substanțiale ale prezentei note de informare.