Skip to main content
Card debit standard

Cardurile Raiffeisen Private Banking au o nouă înfățișare!

Ne face o deosebită plăcere să vă anunțăm că am creat noul portofoliu de carduri Raiffeisen Private Banking.  
 
Cardurile de debit și credit Mastercard vor fi înlocuite cu noi carduri emise sub sigla Visa, care vor oferi aceleași beneficii Raiffeisen, plus multe alte beneficii Visa. 

Noile carduri Raiffeisen Private Banking

  • 99% plastic reciclat, pentru un viitor mai verde;  
  • lansăm, în premieră, cardul Visa Signature pe piața din România;  
  • banking la cele mai înalte standarde.   

Pentru noile carduri am ales să folosim un material nou și sustenabil,  contribuind astfel la reducerea amprentei de carbon, pentru că sunt realizate din 99% plastic reciclat, un pas important pentru misiunea noastră de a construi un viitor mai verde.

 

Descoperiți noile carduri Visa Raiffeisen Premium Banking!

Swipe pentru a vedea toate cardurile >

Informații esențiale. Tot ce trebuie să știți! 

Codul PIN rămâne același. Îl puteți afla rapid, direct din aplicația Smart Mobile, în secțiunea  Carduri > click pe cardul preferat >  Afișează PIN, sau sunând la unul dintre numerele de telefon 021 3067777;

Noul card are o perioadă de valabilitate mai mare, respectiv 5 ani în loc de 4 ani.

Visa credit Infinite

Visa credit Signature

Cum să vă bucurați la maximum de noul dumneavoastră card Visa:

1. Asigurați-vă că noul card ajunge la adresa corectă!

Noul dumneavoastră card va fi trimis prin curier la adresa declarată la bancă: fie la adresa de corespondență, fie la adresa de domiciliu, dacă cea de corespondență nu este definită. Pentru a vă asigura că noul card ajunge la dumneavoastră rapid, vă rugăm să verificați în aplicația Smart Mobile, în orice agenție Raiffeisen Bank sau sunând în Call Center dacă adresa aleasă pentru comunicări din partea băncii este actualizată. 

2. Activați cardul nou!

Odată ce ați primit cardul, e foarte simplu să-l activați, la ATM sau POS. Introduceți cardul în orice ATM/MFM sau POS și folosiți PIN-ul existent. Gata! Cardul dumneavoastră e gata de acțiune.

*Activați cardul de credit prin apel gratuit la 2000 sau la +(4021) 306.30.02. 

Notă: Plata contactless nu se poate activa prin apel telefonic, ci doar printr-o interogare de sold sau tranzacție la ATM/MFM sau prin plata la POS cu folosirea PIN-ului. 

3. Plătiți cu telefonul!

Plățile devin și mai rapide cu cardul în wallet! Fie că folosiți Apple Pay sau Google Pay adăugați-vă noul card Visa în doar câteva secunde. Puteți face asta direct din Smart Mobile! 

Cum să vă adăugați cardul în portofelul digital

Deschideți aplicația și mergeți la secțiunea ”Carduri” din aplicație.

Alegeți cardul/cardurile și apoi apăsați butonul ”Adaugă” în Wallet.

Deblocați ecranul și plătiți contactless, sigur și rapid

4. Actualizeazați-vă cardul pentru plăți recurente

Acum, pentru a vă asigura că plățile dumneavoastră recurente merg ca unse, e bine să actualizați datele cardului pe site-urile unde aveți abonamente sau plăți setate automat. E o operațiune rapidă care vă va scuti de griji pe viitor. 

Smart Mobile vizualizeaza dobanzile

Aplicația Smart Mobile

Conturile dumneavoastră, direct pe telefon. 
  • Consultați detaliile cardurilor și istoricul plăților, 24/7. 
  • Vizualizați codul PIN al cardului dumneavoastră în orice moment, direct din aplicație, pentru o experiență sigură și convenabilă. 
  • Deschideți conturi noi și conturi de economii direct din aplicație. 
  • Controlați cardurile dumneavoastră în timp real. Blocați sau deblocați cardurile cu ușurință în caz de pierdere sau furt, asigurând securitatea banilor dumneavoastră. 
  • Trimiteți și primiți bani instantaneu cu ajutorul serviciului de Plăți Instant.  
  • Notificări instantanee pe telefon. Urmăriți cu ușurință activitatea contului dumneavoastră în timp real. 

Veți primi un SMS din partea noastră când cardul dumneavoastră va fi gata pentru expediere, urmat de un alt SMS din partea curierului care va include data exactă la care îl veți primi. 

Toate cardurile vor fi înlocuite treptat, conform calendarului de mai jos: 

  • Carduri de credit: 15 iulie - 31 octombrie 2024 
  • Carduri de debit: 1 august 2024 - 31 martie 2025 

Noul dumneavoastră card va oferi aceleași beneficii Raiffeisen și, în plus, multe alte beneficii din partea Visa. 

Dumneavoastră nu trebuie să faceți nimic, ne vom ocupa noi de toate detaliile legate de tranziție. Vă vom contacta cu informații specifice despre cardul dumneavoastră și vă vom ghida la fiecare pas. 

De regulă, cardul este expediat prin curier la adresa de corespondență a dumneavoastră sau, în lipsa acesteia, la adresa de domiciliu declarată băncii. Vă rugăm să vă asigurați că adresa de corespondență sau de domiciliu este actualizată, corectă și completă. 

Pentru a ne asigura că noul card ajunge la adresa dumneavoastră actuală, vă vom trimite un e-mail cu aproximativ o lună înainte de data expedierii cardului. Prin intermediul acestui e-mail, vă vom solicita să confirmați corectitudinea adresei înregistrate la bancă. 

Vă informăm că noul dumneavoastră card va ajunge la dumneavoastră în perioada următoare. Este important ca acesta să fie livrat la adresa corectă. Pentru a verifica adresa de livrare, vă rugăm să accesați aplicația Smart Mobile și să vă asigurați că adresa afișată este cea dorită. 

În cazul în care adresa nu este corectă, o puteți actualiza cu ușurință în câțiva pași simpli: 

  • Accesați aplicația Smart Mobile. 
  • Apăsați pe poza dumneavoastră de profil din bara de sus. 
  • Selectați "Administrare profil". 
  • Alegeți "Actualizare date personale". 
  • Introduceți adresa corectă și salvați modificările. 

Dacă nu aveți acces la aplicația Smart Mobile, vă invităm la orice agenție Raiffeisen, unde un membru al echipei noastre vă va ajuta cu actualizarea datelor personale și a adresei de livrare. 

Acum, dumneavoastră aveți posibilitatea de a vă actualiza rapid datele personale în aplicația Smart Mobile.

Iată cum: 

  1. Accesati aplicația Smart Mobile. 
  2. Navigați la Profil > Administrare profil > Actualizare date personale. 
  3. Verificați dacă datele de pe cartea dumneavoastră de identitate sunt actuale. 
    Apăsați pe "Continuă".
  4. Verificați datele de contact - adresa de corespondență. 
  5. Adăugați adresa de corespondență, dacă aceasta nu este prezentă. 

În cazul în care nu aveți butonul de actualizare a datelor disponibil sau nu utilizați aplicația Smart Mobile, vă invităm cu drag să ne vizitați la orice agenție Raiffeisen Bank pentru a actualiza împreună datele dumneavoastră. 

Pentru a găsi cea mai apropiată agenție Raiffeisen Bank, vă rugăm să accesați pagina noastră web aici.  

Nu. Schimbarea cardului nu va costa nimic în plus față de contractul actual cu Raiffeisen Bank. 

Vă informăm că vechiul dumneavoastră card Mastercard va fi inactivat în momentul activării noului card Visa. De asemenea, dezactivarea va avea loc automat la două luni după emiterea noului card, în cazul în care nu îl activați în acest interval. 

Vă recomandăm insistent să activați noul card Visa cât mai curând posibil, pentru a evita eventualele inconveniente. 

Codul PIN rămâne același. Îl puteți afla rapid, direct din aplicația Smart Mobile, în secțiunea Carduri > click pe cardul preferat > Afișează PIN, sau sunând la numărul de telefon 021.306.77.77.

Veți putea schimba PIN-ul cardului la orice ATM/MFM Raiffeisen Bank România.

În momentul primirii noului card, acesta va fi inactiv din motive de siguranță; vă rugăm să îl activați printr-o tranzacție la orice ATM/MFM sau în magazine, prin introducerea cardului în bancomat sau POS și tastarea codului PIN;  
Activarea cardului este extrem de simplă! Puteți alege una dintre următoarele două opțiuni: 

  • Introduceți cardul în orice ATM/MFM și introduceți codul PIN. 
  • La prima tranzacție la un comerciant, introduceți cardul în POS și introduceți codul PIN. 

De asemenea, aveți posibilitatea de a apela unul dintre numerele de telefon 0800 811 111 sau 021 408 28 11 pentru a activa noul card.

Veți primi un SMS cu informații despre agenția unde vă așteaptă cardul și de unde îl veți putea prelua în termen de maximum 180 de zile calendaristice. 

Va fi necesară reintroducerea și salvarea datelor noului dumneavoastră card pentru plățile recurente, la fel ca pentru orice alt card nou emis. 
  
De asemenea, va fi necesară reintroducerea și salvarea datelor noului dumneavoastră card pe site-ul comerciantului, la fel ca pentru orice alt card nou emis.

Pentru a utiliza cardul dumneavoastră de credit sau de debit, este necesar să urmați următorii pași: 

  • Intrați în posesia cardului: Veți primi cardul prin poștă sau îl puteți ridica de la o sucursală a băncii. 
  • Activați cardul: Introduceți cardul în ATM/MFM sau POS și introduceți codul PIN primit odată cu cardul. 

Vă informăm că nu este necesară returnarea cardului vechi. Cu toate acestea, din motive de securitate, vă recomandăm să distrugeți plasticul vechi prin tăierea acestuia, doar după activarea noului card. 

Vă informăm că, începând cu 15 iulie pentru cardurile de credit și 1 august pentru cardurile de debit, aveți posibilitatea de a opta pentru recepționarea mai rapidă a noului card Visa dorit. 

Pentru a beneficia de această opțiune, vă rugăm să alegeți una dintre următoarele metode: 

  • Blocare cu reemitere card direct din Smart Mobile: 
  • Accesați aplicația Smart Mobile și selectați cardul pe care doriți să îl înlocuiți. 
  • Alegeți opțiunea "Blocare card" și urmați instrucțiunile afișate pe ecran. 
  • Selectați tipul de card dorit (Visa) și confirmați solicitarea. 
  • Solicitarea prin intermediul Anei, operatorul virtual din call center: 
  • Apelați *2000 de pe telefonul mobil asociat contului dumneavoastră. 
  • Alegeți opțiunea "Solicitare reemitere card" și urmați instrucțiunile vocale.
  • Comunicați operatorului tipul de card dorit (Visa) și confirmați solicitarea. 

Vă informăm că, începând cu 15 iulie 2024 pentru cardurile de credit și 1 august 2024 pentru cardurile de debit, aveți posibilitatea de a opta pentru recepționarea mai rapidă a noului card Visa dorit. 

Înlocuirea poate fi făcută prin blocarea cu reemitere a cardului – bancherul dumneavoastră personal vă stă la dispoziție. De asemenea, ne puteți contacta la numărul de telefon dedicat clienților Raiffeisen Private Banking, 021.306.77.77.  

Vă informăm că, prin intermediul Raiffeisen, aveți posibilitatea de a deține următoarele tipuri de carduri asociate contului dumneavoastră curent: 

  • 2 carduri principale de debit per valută: emise pe numele dumneavoastră. 
  • 2 carduri suplimentare de debit per valută: emise pe numele persoanelor pe care le alegeți dumneavoastră. 

Valutele disponibile pentru cardurile de debit sunt RON, EUR și USD. 

Pe lângă cardurile de debit, aveți posibilitatea de a deține: 

  • 1 card de credit principal: emis pe numele dumneavoastră. 
  • 4 carduri de credit suplimentare: emise pe numele persoanelor pe care le alegeți dumneavoastră. 

Pentru informații suplimentare cu privire la tipurile de carduri disponibile, caracteristicile acestora și beneficiile oferite, vă rugăm să consultați site-ul web Raiffeisen sau să contactați o unitate bancară din rețeaua Raiffeisen. 

Emiterea unui card suplimentar de debit sau de credit pentru o persoană care este deja client Raiffeisen se poate realiza prin prezența dumneavoastră la o agenție Raiffeisen. 

În situația în care persoana pentru care se solicită cardul suplimentar nu este client Raiffeisen, este necesară prezența ambilor la agenție pentru finalizarea procesului. 

Cu cardurile Visa de la Raiffeisen veți avea acces anual în lounge-urile din aeroporturile din București, Timișoara și Viena în felul următor: 3 intrări gratuite cu cardul Gold, 6 intrări gratuite cu cardurile Platinum, intrări nelimitate cu cardurile Signature pentru dvs. și un invitat.  

Toate cardurile noi emise sub sigla Visa vor fi valabile 5 ani de la data emiterii. 

Cardul dumneavoastră Mastercard Gold, fie de debit, fie de credit, va fi actualizat automat la noul card Visa Platinum. Acestă schimbare vine cu o serie de beneficii suplimentare, atât din partea Raiffeisen, cât și din partea Visa, pe lângă cele de care deja beneficiați cu cardul Gold. Printre cele mai importante beneficii se numără: asigurare de călătorie, 6 intrări gratuite pe an în lounge-urile din aeroporturile din București, Timișoara și Viena; reduceri la Black Cab, reduceri la rezervări de cazare și asigurări de zbor.